Referat inwestycji, zamówień publicznych,
geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej

Mariusz Janeczko

tel.: 16 307 12 74
e-mail: mjaneczko@wielkieoczy.info.pl
pokój nr 9

Kompetencje i zadania (Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Wielkie Oczy - Załącznik do Zarządzenia Nr 123/2019 Wójta Gminy Wielkie Oczy z dnia 12 listopada 2019 r.):

§ 18. Pracą Referatu inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej kieruje kierownik, który jest odpowiedzialny za sprawne i zgodne z prawem funkcjonowanie referatu.

§ 23. Kierownik referatu odpowiedzialny jest za realizację zadań i pracę podporządkowanych pracowników, a w szczególności:

  1. nadzoruje wypełnianie obowiązków służbowych przez podległych pracowników,
  2. wnioskuje o dokonywanie zmian personalnych na podległych stanowiskach pracowniczych,
  3. przygotowuje projekty dokumentów i odpowiada za ich poprawność merytoryczną i prawną,
  4. zapewnia prawidłową obsługę interesantów przez podległych pracowników,
  5. nadzoruje terminy załatwianych spraw,
  6. zapewnia system zastępstw w komórce w przypadku choroby lub urlopu pracownika,
  7. współdziała z Sekretarzem Gminy w zakresie organizacji pracy podległej komórki organizacyjnej i opracowują zakresy czynności dla podległych pracowników,
  8. organizuje i prowadzi bieżącą kontrolę wewnętrzną na podległych stanowiskach,
  9. współpracuje z kierownikami innych referatów oraz samodzielnymi stanowiskami w obszarze wspólnych zadań,
  10. realizuje zadania określone w budżecie Gminy po stronie dochodów i wydatków w częściach budżetu ich dotyczących,
  11. uczestniczy w obradach sesji i komisji Rady,
  12. realizuje zadania wynikające z upoważnień i poleceń Wójta.

§ 24. Kierownicy komórek organizacyjnych podpisują:

  1. pisma związane z zakresem działania komórek organizacyjnych nie zastrzeżone do podpisu Wójta,
  2. decyzje administracyjne oraz pisma w sprawach do załatwienia, w przedmiocie których zostali upoważnieni przez Wójta,
  3. pisma w sprawach dotyczących organizacji wewnętrznej komórek organizacyjnych i zakresu zadań dla poszczególnych stanowisk pracy,
  4. kierownik referatu ponosi odpowiedzialność za projekt decyzji podpisywanej przez Wójta.

§ 34.1. Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej używa skrótu RI - Kierownik Referatu:

  1. wykonuje wykonuje zadania określone w § 23 - 26,
  2. zatwierdzanie ugód w sprawach zmian stosunków wodnych na gruntach,
  3. nadzór nad przygotowaniem zamówień publicznych w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych,
  4. sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem regulaminu utrzymania porządku i czystości w gminie,
  5. opracowywanie i aktualizacja regulaminu utrzymania porządku i czystości w gminie,
  6. organizacja zamówień publicznych w zakresie inwestycji,
  7. likwidacja dzikich wysypisk śmieci,
  8. wydawanie zezwoleń na umieszczanie urządzeń w pasie drogowym,
  9. prowadzenie okresowych kontroli stanu dróg i obiektów mostowych,
  10. wprowadzanie ograniczeń bądź zamykanie dróg i drogowych obiektów mostowych dla ruchu oraz wyznaczanie objazdu, gdy występuje bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa życia lub mienia,
  11. prowadzenie ewidencji dróg, mostów oraz chodników,
  12. modernizacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego,
  13. nadzór i koordynacja nad realizacją remontów realizowanych ze środków budżetu Gminy oraz dotacji celowych,
  14. rozliczanie zakończonych remontów,
  15. kierowanie pracami związanymi z utrzymaniem w ruchu obiektów i urządzeń wodnych,
  16. zimowe utrzymanie dróg gminnych,
  17. organizowanie prac oraz nadzór nad pracownikami fizycznymi zatrudnionymi w Urzędzie Gminy, pracownikami zatrudnionymi w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych oraz osób skierowanych przez sąd do nieodpłatnej, kontrolowanej pracy na cele społeczne,
  18. zapewnienie ochrony pomieszczeń Urzędu oraz nadzór nad właściwym gospodarowaniem sprzętu stanowiącym wyposażenie Urzędu,
  19. współpraca z placówkami oświatowymi, instytucjami kultury oraz stowarzyszeniami i organizacjami w zakresie upowszechniania kultury fizycznej na terenie gminy,
  20. współorganizowanie gminnych lub szkolnych imprez sportowych zgodnie z kalendarzem imprez,
  21. realizacja zadań wynikających z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w stosunku do pracowników zatrudnionych w urzędzie oraz w zakresie ogólnych przepisów bhp dotyczących zakładu pracy, w tym zapewnienie pracownikom odzieży ochronnej i środków czystości,
  22. nadzorowanie prac prowadzonych w ramach funduszu sołeckiego,
  23. wykonanie innych, nie objętych niniejszym zakresem czynności, spraw doraźnych zleconych przez Wójta Gminy.
 

Opublikowane przez: Krzysztof Bołotiuch | Data wprowadzenia: 2018-03-29 11:45:23 | Data modyfikacji: 2021-06-17 11:59:54.

Zobacz:
 Mariusz Janeczko .  Krzysztof Żywiak .  Monika Sikorska .  Wiesława Brzyska .  Anna Puzyr-Kisz .  Robert Kuchciak .  Gabriela Wojtasik . 
Data wprowadzenia: 2018-03-29 11:45:23
Data modyfikacji: 2021-06-17 11:59:54
Opublikowane przez: Krzysztof Bołotiuch