Kasjer

Beata Sopel

tel.: 16 307 12 76
e-mail: bsopel@wielkieoczy.info.pl
pokój nr 4

Kompetencje i zadania (Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Wielkie Oczy - Załącznik do Zarządzenia Nr 123/2019 Wójta Gminy Wielkie Oczy z dnia 12 listopada 2019 r.):

§ 33.4. Referat Finansów używa skrótu RF - Stanowisko ds. księgowości budżetowej i obsługi kasy:

  1. obsługa kasowa Urzędu Gminy w Wielkich Oczach, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wielkich Oczach, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wielkich Oczach, Publicznej Szkoły Podstawowej w Łukawcu, Centrum Kultury w Wielkich Oczach, Gminnej Biblioteki Publicznej w Wielkich Oczach oraz Gminnego Zespół Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Wielkich Oczach,
  2. przyjmowanie do kasy oraz wypłacanie gotówki z kasy w oparciu o opisane, sprawdzone pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym oraz zatwierdzone do wypłaty dokumenty księgowe,
  3. przyjmowanie wpłat należności z tytułu dochodów budżetowych (podatki, opłaty, inne wpłaty) gotówkowo oraz bezgotówkowo za pomocą terminala płatniczego,
  4. odprowadzenie przyjętej gotówki do banku,
  5. podejmowanie gotówki z banku na pokrycie określonych wydatków przestrzegając obowiązujących przepisów w zakresie ochrony wartości pieniężnych,
  6. sporządzanie raportów kasowych zgodnie z instrukcją kasową oddzielnie dla dochodów, oddzielnie dla wydatków budżetowych dla poszczególnych obsługiwanych jednostek budżetowych i instytucji kultury według poszczególnych rachunków bankowych,
  7. sporządzanie raportów kasowych dla dochodów wpłacanych w kasie bezgotówkowo,
  8. przekazywanie do księgowości, za potwierdzeniem na kopii, kompletnych raportów kasowych,
  9. rozliczanie inkasentów z pobranych przez nich wpłat podatków i opłat,
  10. prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów druków ścisłego zarachowania oraz ich zamawianie, wydawanie oraz rozliczanie osób pobierających,
  11. przyjmowanie, ewidencjonowanie i przechowywanie bezgotówkowych form wnoszenia wadium oraz zabezpieczeń należytego wykonania umów (w szczególności gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych, poręczeń bankowych),
  12. prowadzenie ewidencji sprzedaży towarów i usług za pomocą kasy fiskalnej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, sporządzanie dobowych, miesięcznych i rocznych raportów oraz uzgadnianie ich z pracownikiem referatu księgowości,
  13. terminowe dokonywanie przeglądów kasy fiskalnej,
  14. stały nadzór nad prawidłowością pracy programu Kasa,
  15. stały nadzór nad prawidłowością funkcjonowania terminala do płatności bezgotówkowych,
  16. prowadzenie rejestru dokumentów księgowych (faktur, rachunków, not księgowych, innych dokumentów),
  17. wycena środków trwałych w arkuszach spisu z natury po przeprowadzeniu inwentaryzacji,
  18. rozliczenie inwentaryzacji sporządzonej metodą spisu z natury,
  19. prowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów w zakresie elektronicznej rejestracji dokumentów wpływających,
  20. prowadzenie archiwum zakładowego,
  21. monitorowanie przepisów prawa w zakresie zajmowanego stanowiska,
  22. analiza i rozwiązywanie problemów merytorycznych dotyczących zagadnień objętych zakresem obowiązków,
  23. przestrzeganie wewnętrznych zasad dotyczących prowadzenia rachunkowości i gospodarki kasowej,
  24. wykonanie innych, nie objętych niniejszym zakresem czynności, spraw doraźnych zleconych przez Skarbnika lub Wójta Gminy dotyczących spraw referatu finansowego.
 

Opublikowane przez: Krzysztof Bołotiuch | Data wprowadzenia: 2018-04-05 08:44:33 | Data modyfikacji: 2021-06-17 11:20:22.

Zobacz:
 Elżbieta Słotwińska .  Agnieszka Kaźnica .  Krystyna Sopel .  Urszula Kaciuba .  Beata Sopel .  Anna Maciejska .  Łucja Węgierak . 
Data wprowadzenia: 2018-04-05 08:44:33
Data modyfikacji: 2021-06-17 11:20:22
Opublikowane przez: Krzysztof Bołotiuch