Gabriela Wojtasik
tel.: 16 307 12 77 e-mail: gwojtasik@wielkieoczy.info.pl pokój nr 7
Kompetencje i zadania (Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Wielkie Oczy - Załącznik do Zarządzenia Nr 123/2019 Wójta Gminy Wielkie Oczy z dnia 12 listopada 2019 r.):
§ 34.7. Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej używa skrótu RI - Stanowisko ds. rolnictwa i gospodarki ziemią:
- współpraca ze służbami doradztwa rolniczego w zakresie szkoleń rolniczych,
- organizacja zwalczania skutków klęsk żywiołowych w rolnictwie,
- prowadzenie spraw związanych z ochroną roślin, nawożeniem i wapnowaniem gleb,
- realizacja ustawy o ochronie roślin przed szkodnikami, chorobami i chwastami,
- prowadzenie spraw związanych z organizacją i rozwojem hodowli zwierząt i uprawy roślin,
- współpraca ze służbami weterynaryjnymi w zakresie zdrowotności zwierząt gospodarskich,
- przyjmowanie i przekazywanie zgłoszeń o zachorowaniu na chorobę zakaźną,
- prowadzenie rejestru bieżącej numeracji budynków i nieruchomości oraz nadawanie numerów budynkom i nieruchomościom,
- prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania mieniem gminy stosownie do przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- nadzór nad utrzymaniem rowów melioracyjnych, współpraca z Rejonową Spółką Wodną,
- sporządzanie zeznań świadków dla potrzeb emerytalno-rentowych,
- prowadzenie postępowań w sprawie naliczania opłat adiacenckich związanych z infrastrukturą techniczną i podziałami nieruchomości,
- prowadzenie spraw dotyczących wniosków z tytułu zmiany wartości nieruchomości w oparciu o art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- prowadzenie spraw związanych z komunalizacją mienia gminnego, w tym przygotowanie wniosków o komunalizację nieruchomości na rzecz Gminy Wielkie Oczy oraz zakładanie ksiąg wieczystych,
- uczestnictwo w okazywaniu granic w terenie,
- zlecenie wykonywania opracowań geodezyjno - kartograficznych, w tym geodezyjnych podziałów nieruchomości,
- wydawanie decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości,
- składanie deklaracji podatkowej za nieruchomości gminne (drogi),
- administrowanie łowiectwem,
- ewidencja działalności hotelarskiej,
- prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem pracowników w sorty BHP,
- nadzorowanie i kontrolowanie wykorzystania dotacji udzielonej podmiotom z budżetu gminy na podstawie ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, ustawy o sporcie oraz uchwał Rady Gminy w tym zakresie,
- przygotowywanie dokumentacji w zakresie podmiotów działających na podstawie ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, ustawy o sporcie oraz uchwał Rady Gminy w tym zakresie,
- wykonanie innych, nie objętych niniejszym zakresem czynności, spraw doraźnych zleconych przez Wójta Gminy.
|