Wiesława Brzyska
tel.: 16 307 12 75 e-mail: wbrzyska@wielkieoczy.info.pl pokój nr 5
Kompetencje i zadania (Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Wielkie Oczy - Załącznik do Zarządzenia Nr 123/2019 Wójta Gminy Wielkie Oczy z dnia 12 listopada 2019 r.):
§ 34.3. Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej używa skrótu RI - Stanowisko ds. gospodarki komunalnej:
- prowadzenie spraw związanych z zawieraniem i rozwiązywaniem umów najmu lokali,
- wykonywanie obowiązków wynajmującego oraz wyrażanie zgody na podnajem lokalu,
- usuwanie przy pomocy policji osób , które zajęły lokal bez tytułu prawnego,
- przygotowywanie projektu stawek czynszu za lokale mieszkalne i za lokale użytkowe,
- ustalanie przydziału lokali w domach nie stanowiących własności samorządu gminnego w razie klęsk żywiołowych,
- sprzedaż wolnych budynków i lokali będących własnością Gminy w drodze przetargu,
- naliczanie i ewidencjonowanie czynszów za najem mieszkań i budynków gminnych,
- prowadzenie egzekucji w sprawach lokalowych,
- prowadzenie dodatków mieszkaniowych,
- prowadzenie spraw dotyczących przyznawania dodatku energetycznego,
- sporządzanie umów na wynajem świetlic wiejskich,
- prowadzenie spraw związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest,
- prowadzenie spraw związanych z prowadzeniem placówki wparcia dziennego,
- prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia,
- planowanie i organizacja publicznego transportu zbiorowego, opiniowanie rozkładów jazdy przewoźników,
- utrzymanie i modernizacja przystanków,
- sprawy dotyczące miejsc pamięci na terenie Gminy,
- realizacja programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi,
- określanie wymagań wobec osób utrzymujących zwierzęta domowe w zakresie bezpieczeństwa w miejscach publicznych,
- prowadzenie rejestru psów rasowych uznanych za szczególnie agresywne,
- rozliczanie zużycia paliwa i materiałów eksploatacyjnych przez samochody będące własnością Gminy, inne niż samochody ochrony przeciwpożarowej,
- prowadzenie spraw związanych z dowozem dzieci i młodzieży do szkół oraz dzieci niepełnosprawnych do ośrodków,
- rozliczanie i kontrola kosztów za zużycie energii elektrycznej, gazu, wody z obiektów podległych Gminie,
- składanie deklaracji podatkowej za nieruchomości gminne (budynki),
- wykonanie innych, nie objętych niniejszym zakresem czynności, spraw doraźnych zleconych przez Wójta Gminy.
|