Robert Kuchciak
tel.: 16 307 12 74 e-mail: rkuchciak@wielkieoczy.info.pl pokój nr 9
Kompetencje i zadania (Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Wielkie Oczy - Załącznik do Zarządzenia Nr 123/2019 Wójta Gminy Wielkie Oczy z dnia 12 listopada 2019 r.):
§ 34.6. Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej używa skrótu RI - Stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych:
- przygotowywanie i rozpowszechnianie informacji o możliwych do pozyskania środkach z funduszy europejskich i innych źródeł pozabudżetowych,
- przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie gminnych projektów z funduszy europejskich i innych źródeł pozabudżetowych,
- monitorowanie projektów oraz przygotowywanie sprawozdań z realizacji projektów, które uzyskały dofinansowanie z zagranicznych lub krajowych funduszy pomocowych,
- prowadzenie rejestru projektów o których mowa w pkt 3,
- prowadzenie procesu przygotowania inwestycji gminnych, infrastruktury technicznej: sieci kanalizacyjnych, wodociągowych, energetycznych, telekomunikacyjnych,
- nadzór i koordynacja nad realizacją inwestycji i remontów realizowanych ze środków budżetu Gminy oraz dotacji celowych lub środków zewnętrznych,
- organizowanie odbiorów końcowych oraz przekazywanie obiektów użytkownikom,
- rozliczanie zakończonych inwestycji,
- przygotowanie i nadzór nad realizacją uzbrojenia gruntów komunalnych,
- reprezentowanie inwestora na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę,
- obsługa prowadzonych postępowań z zakresu zamówień publicznych,
- ustalanie formy zamówienia publicznego,
- kompletowanie i weryfikowanie materiałów źródłowych komórek organizacyjnych stanowiących podstawę do wszczęcia procedur określonych w ustawie o zamówieniach publicznych,
- kompleksowe przygotowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z postępowaniami przetargowymi,
- udzielanie wyjaśnień komórkom organizacyjnym przy opracowywaniu materiałów źródłowych,
- udzielanie pomocy w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych w jednostkach organizacyjnych Gminy,
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych Urzędu oraz odwołań i protestów,
- rozpatrywanie protestów kierowanych do zamawiającego,
- rozpatrywanie odwołań w imieniu Urzędu występowanie do Urzędu Zamówień Publicznych,
- przygotowywanie projektów uchwał Rady, w sprawach związanych z udzielaniem zamówień publicznych,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania tematów i dokumentów celem prawidłowego przeprowadzenia o zamówienia publiczne,
- wykonywanie wszystkich ustawowych zapisów dotyczących zamówień publicznych oraz uchwał Rady Gminy i Zarządzeń Wójta,
- merytoryczny nadzór nad wydawaniem gminnych środków finansowych przeznaczonych na ochronę przeciwpożarową i utrzymanie jednostek OSP na terenie gminy Wielkie Oczy,
- przygotowywanie umów z Komendantem Gminnym OSP oraz obsługa jednostek OSP,
- kompletowanie dokumentacji dotyczącej działalności jednostek OSP na terenie Gminy,
- współpraca z Ochotniczymi Strażami Pożarnymi w zakresie realizacji ich statutowych zadań,
- organizowanie gminnych zawodów sportowo-pożarniczych OSP,
- rozliczanie godzin pożarowych i szkoleniowych członków OSP biorących udział w akcji gaśniczej czy szkoleniu,
- rozliczanie kart drogowych kierowców OSP,
- wykonanie innych, nie objętych niniejszym zakresem czynności, spraw doraźnych zleconych przez Wójta Gminy.
|