Stanowisko ds. rolnictwa i gospodarki ziemią

Gabriela Wojtasik

tel.: 16 307 12 77
e-mail: gwojtasik@wielkieoczy.info.pl
pokój nr 7

Kompetencje i zadania (Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Wielkie Oczy - Załącznik do Zarządzenia Nr 123/2019 Wójta Gminy Wielkie Oczy z dnia 12 listopada 2019 r.):

§ 34.7. Referat inwestycji, zamówień publicznych, geodezji, rolnictwa i gospodarki komunalnej używa skrótu RI - Stanowisko ds. rolnictwa i gospodarki ziemią:

  1. współpraca ze służbami doradztwa rolniczego w zakresie szkoleń rolniczych,
  2. organizacja zwalczania skutków klęsk żywiołowych w rolnictwie,
  3. prowadzenie spraw związanych z ochroną roślin, nawożeniem i wapnowaniem gleb,
  4. realizacja ustawy o ochronie roślin przed szkodnikami, chorobami i chwastami,
  5. prowadzenie spraw związanych z organizacją i rozwojem hodowli zwierząt i uprawy roślin,
  6. współpraca ze służbami weterynaryjnymi w zakresie zdrowotności zwierząt gospodarskich,
  7. przyjmowanie i przekazywanie zgłoszeń o zachorowaniu na chorobę zakaźną,
  8. prowadzenie rejestru bieżącej numeracji budynków i nieruchomości oraz nadawanie numerów budynkom i nieruchomościom,
  9. prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania mieniem gminy stosownie do przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  10. nadzór nad utrzymaniem rowów melioracyjnych, współpraca z Rejonową Spółką Wodną,
  11. sporządzanie zeznań świadków dla potrzeb emerytalno-rentowych,
  12. prowadzenie postępowań w sprawie naliczania opłat adiacenckich związanych z infrastrukturą techniczną i podziałami nieruchomości,
  13. prowadzenie spraw dotyczących wniosków z tytułu zmiany wartości nieruchomości w oparciu o art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  14. prowadzenie spraw związanych z komunalizacją mienia gminnego, w tym przygotowanie wniosków o komunalizację nieruchomości na rzecz Gminy Wielkie Oczy oraz zakładanie ksiąg wieczystych,
  15. uczestnictwo w okazywaniu granic w terenie,
  16. zlecenie wykonywania opracowań geodezyjno - kartograficznych, w tym geodezyjnych podziałów nieruchomości,
  17. wydawanie decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości,
  18. składanie deklaracji podatkowej za nieruchomości gminne (drogi),
  19. administrowanie łowiectwem,
  20. ewidencja działalności hotelarskiej,
  21. prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem pracowników w sorty BHP,
  22. nadzorowanie i kontrolowanie wykorzystania dotacji udzielonej podmiotom z budżetu gminy na podstawie ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, ustawy o sporcie oraz uchwał Rady Gminy w tym zakresie,
  23. przygotowywanie dokumentacji w zakresie podmiotów działających na podstawie ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, ustawy o sporcie oraz uchwał Rady Gminy w tym zakresie,
  24. wykonanie innych, nie objętych niniejszym zakresem czynności, spraw doraźnych zleconych przez Wójta Gminy.
 

Opublikowane przez: Krzysztof Bołotiuch | Data wprowadzenia: 2020-07-07 09:40:16 | Data modyfikacji: 2021-06-17 12:06:21.

Zobacz:
 Mariusz Janeczko .  Krzysztof Żywiak .  Monika Sikorska .  Wiesława Brzyska .  Anna Puzyr-Kisz .  Robert Kuchciak .  Gabriela Wojtasik . 
Data wprowadzenia: 2020-07-07 09:40:16
Data modyfikacji: 2021-06-17 12:06:21
Opublikowane przez: Krzysztof Bołotiuch