KARTA USŁUGI: Wniosek o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości.
Kogo dotyczy: Właścicieli nieruchomości zabudowanych lub innych podmiotów, które takimi nieruchomościami władają.
Czas realizacji: W terminie 30 dni.
Cel usługi: Ustalenie numeru porządkowego nieruchomości.
Wymagane dokumenty: 1. Wniosek o ustelenie numeru porządkowego. 2. Dla budynku istniejącego - kopię mapy poinwentaryzacyjnej, zasadniczej, ewidencyjnej lub kopię mapy z projektem podziału nieruchomości z naniesionym budynkiem. 3. Dla budynku w budowie lub budynku prognozowanego - kopię projektu zagospodarowania działki lub terenu.
Opłaty: W przypadku działania przez pełnomocnika opłata skarbowa w wysokości 17 zł. Z opłaty zwolnione są pełnomocnictwa udzielane: małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony od opłaty skarbowej.
Tryb odwoławczy: Nie dotyczy.
Podstawa prawna: 1. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości ulic i adresów (Dz. U. z 2012 r. Nr 125). 2. Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 276 z późn.zm.).
Uwagi: ---
Osoba realizująca sprawę (stanowisko, imię i nazwisko, tel., adres e-mail): Gabriela Wojtasik tel.: 16 631 01 17 wew. 18 e-mail: gwojtasik@wielkieoczy.info.pl
Miejsce składania dokumetów: Sekretariat Urzędu Gminy Wielkie Oczy (pok. nr 2) ul. Leśna 2, 37-627 Wielkie Oczy
Formularze: Wniosek o ustalenie numeru porządkowego. Klauzula informacyjna. |