KARTA USŁUGI: Informacja w sprawie podatku rolnego, korekta informacji w sprawie podatku rolnego, wygaśnięcie obowiązku podatkowego - osoby fizyczne.
Kogo dotyczy: Osób fizycznych będących właścicielami gruntów, posiadaczami samoistnymi gruntów, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami gruntów stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego.
Czas realizacji: Informację należy złożyć do 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie (wygaśnięcie) obowiązku podatkowego, lub wysokość opodatkowania. Terminy wydania decyzji: 1 miesiąc.
Cel usługi: Pobranie formularza informacji w sprawie podatku rolnego i jego złożenie, złożenie informacji jest konieczne do ustalenia wysokości podatku.
Wymagane dokumenty: Wypełniony formularz informacji w sprawie podatku rolnego.
Opłaty: Brak opłat za złożenie informacji.
Tryb odwoławczy: Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 14 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia, za pośrednictwem organu, który to rozstrzygnięcie wydał.
Podstawa prawna: 1. Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 333). 2. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1540 ze zm.). 3. Akty prawa miejscowego.
Uwagi: ---
Osoba realizująca sprawę (stanowisko, imię i nazwisko, tel., adres e-mail): Anna Maciejska tel.: 16 631 01 13 e-mail: amaciejska@wielkieoczy.info.pl
Miejsce składania dokumetów: Sekretariat Urzędu Gminy Wielkie Oczy (pok. nr 2) ul. Leśna 2, 37-627 Wielkie Oczy
Formularze: IR-1(1) - Informacja o gruntach. ZIR-1(1) - Załącznik do informacji o gruntach. ZIR-2(1) - Załącznik do informacji o gruntach. ZIR-3(1) - Załącznik do informacji o gruntach. Klauzula informacyjna. |